ANGRERETT / RETUR

For å få tilbakebetalt hele kjøpssummen ved retur/angrerett, er det bestemte vilkår som må være oppfylt. Varen må sendes tilbake i samme stand som den ble mottatt – i originalemballasjen uten lukt, merker eller fukt. Merk også at varen kan ikke ha blitt montert og/eller demontert. Dersom originalemballasjen er ødelagt, brutt eller varen har blitt montert og/eller demontert, vil varen anses som brukt. Om brukt vare blir returnert, vil vi vurdere verdireduksjon basert på varens tilstand. Dersom varen er uten originalemballasjen den kom i eller med lukt, merker eller fukt, vil ikke hele beløpet være kvalifisert til tilbakebetaling. Verdireduksjon begynner på -40% av kjøpssummen.

Du har 30 dagers angrefrist når du handler hos Revola. Ønsker du å sende en vare i retur tilbake til oss, vennligst ta kontakt med Revola gjennom kontaktskjemaet eller på e-postadressen kundeservice@revola.no – vi kommer til å gi deg videre instrukser på fremgangsmåten ved retur. Merk at sender må
betale for frakten tilbake til vårt lager. Vi mottar ikke pakker som er sendt med oppkrav eller lignende. Når varen har blitt mottatt av oss, vil du få en returbekreftelse per e-post. Deretter blir beløpet returnert til samme bankkort eller samme betalingsmåte som ble brukt ved kjøpet. Det tar som regel opptil 14 virkedager før midlene er tilbake på din bankkonto uavhengig av betalingsmåten som ble benyttet ved kjøpet.

Dersom du ønsker å kansellere din ordre som har blitt bestilt og betalt, ta kontakt med vår kundeservice så fort som mulig. Om vi ikke har sendt ut varen til deg enda, vil dette være kun en formalitet. Dersom varen har blitt sendt ut til deg, må du benytte deg av angreretten ovenfor.

Dersom varer kommer i retur til oss, fordi kunden ikke har tatt imot eller hentet ut varene, vil vi debitere påløpende fraktkostander. Dette er for å dekke frakten som er betalt tilbake til vårt lager. Vi mottar ikke pakker som er sendt med oppkrav eller lignende.