OFTE STILTE SPØRSMÅL

Sammenleggbart innhold

ER DET MULIG Å VITE EKSAKT LEVERINGSDATO?

Antatt leveringsdato (uker) står i beskrivelsen på varen eller varene du ønsker å kjøpe. Når bestillingen har blitt sendt vil du motta varsel på e-post og/eller SMS fra en av våre fraktpartnere med antatt leveringsdato (dag og evt. klokkeslett).

HVORFOR ER LEVERINGSTID SÅPASS LANG?

For å tilby våre kunder de laveste prisene og dermed unngå kostnader
relatert til showroom, lagringskostander, mange ansatte osv. drives Revola i «Just in Time»-konseptet. Det vil si at våre bestselgere er tilgjengelig på lageret, mens resten av våre produkter er bestillingsvarer. Antatt leveringstid står i beskrivelsen på produktet du ønsker å kjøpe, som regel er det mellom 3 og 6 uker – derimot pleier vi å levere til våre kunder i tidsperioden mellom 3 og 4 uker.

KAN JEG LEGGE TIL ELLER FJERNE VARER PÅ EN BESTILLING?

Dersom du ønsker å legge til flere varer til din bestillingen anbefaler vi å legge til ny bestilling på vår nettside. Å legge til en vare eller fjerne en vare på eksisterende bestilling kan muligens være mulig, men det spørs selvsagt hvor din bestilling befinner seg på tidspunktet du tar
kontakt med oss. Dersom bestillingen ikke har blitt sendt enda kan det muligens
være mulig å legge til eller fjerne en vare. Lengre leveringstid må påregnes –
dersom det skulle gjelde din bestilling blir du informert angående dette av kundeservice.

HVORDAN KAN JEG KONTAKTE DERE?

Kunder kan ta kontakt med vår kundeservice via kontaktskjema på vår nettside eller via e-post kundeservice@revola.no. Vi pleier å svare så fort som mulig, senest ila. 48 timer.

KAN JEG HENTE BESTILLINGEN MIN SELV?

Nei, med mindre noe annet er avtalt direkte med kundeservice.

ER DET MULIG Å SENDE MØBLENE TIL SVALBARD ELLER JAN MAYEN?

Nei, vi leverer til hele Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen.

ER DET MULIG Å SENDE MØBLENE TIL UTLANDET?

Ja, for å sende din bestilling til utlandet (et land som er medlem av EU) vennligst ta kontakt med kundeservice før du legger til bestilling. Vennligst oppgi adresse i utlandet (gatenavn, postkode, by, land) til vår kundeservice og vi kommer til å regne ut hvor mye frakten vil koste. Når du legger til bestilling må du velge fraktmetoden som har blitt laget personlig til deg (frakt til utlandet) i kassen. Vær oppmerksom på at lengre leveringstid samt lokale tilleggskostnader
som f.eks. toll kan påløpe.

HAR DERE SHOWROOM?

For å tilby våre kunder de laveste prisene har vi bestemt at vi ikke kommer til å ha fysisk butikk / showroom så lenge for å unngå kostnader relatert til drift av showroom. Derimot har vi bestemt å være med på diverse messer samt pop-up stands i andre møbelbutikker. Følg med på våre sosiale medier for å finne ut når og hvor vi holder til.

DET JEG LURER PÅ STÅR IKKE HER, HVA KAN JEG GJØRE?

Våre kunder kan ta kontakt med vår kundeservice via kontaktskjema på vår nettside eller via e-post kundeservice@revola.no.