OFTE STILTE SPØRSMÅL
Sammenleggbart innhold
Er det mulig å vite eksakt leveringsdato?
Antatt leveringsdato (uker) står i beskrivelsen på varen du ønsker å kjøpe. Når bestillingen har blitt sendt, vil du motta varsel på e-post og SMS fra en av våre fraktpartnere med antatt leveringsdato (dag og klokkeslett).
Kan jeg legge til eller fjerne varer fra min bestilling?
Dersom du ønsker å legge til flere varer til din bestillingen anbefaler vi å legge til ny bestilling på vår nettside. Å legge til en vare eller fjerne en vare på eksisterende bestilling kan muligens være mulig, men det spørs selvsagt hvor din bestilling befinner seg på tidspunktet du tar kontakt med oss. Dersom bestillingen ikke har blitt sendt enda kan det muligens være mulig å legge til eller fjerne en vare. Lengre leveringstid må påregnes – dersom det skulle gjelde din bestilling blir du informert angående dette av kundeservice.
Hvordan kan jeg ta kontakt med dere?
Kunder kan ta kontakt med vår kundeservice via kontaktskjema på vår nettside eller via e-post kundeservice@revola.no. Vi pleier å svare så fort som mulig, senest ila. 48 timer.
Kan jeg hente bestillingen min selv?
Nei, med mindre noe annet er avtalt direkte med kundeservice på forhånd.
Er det mulig å sende møblene til utlandet?
Ja, for å sende din bestilling til utlandet (et land som er medlem av EU) vennligst ta kontakt med kundeservice før du legger til bestilling. Vennligst oppgi adresse i utlandet (gatenavn, postkode, by, land) til vår kundeservice og vi kommer til å regne ut hvor mye frakten vil koste.
Når du legger til bestilling må du velge fraktmetoden som har blitt laget personlig til deg (frakt til utlandet) i kassen. Vær oppmerksom på at lengre leveringstid samt lokale tilleggskostnader som f.eks. toll kan påløpe.
Har dere utstilling/showroom?
For å tilby våre kunder de laveste prisene har vi bestemt at vi ikke kommer til å ha fysisk butikk / showroom for å unngå kostnader relatert til drift av showroom.
Det jeg lurer på står ikke her, hva kan jeg gjøre da?
Våre kunder kan ta kontakt med vår kundeservice via kontaktskjema på vår nettside eller via e-post kundeservice@revola.no.