REKLAMASJON
I tilfeller angrerett / retur ikke kan benyttes, vil reklamasjonsretten gjelde. For å reklamere på en vare kjøp hos oss, vennligst ta kontakt med vår kundeservice - vi hjelper deg! Du vil deretter motta reklamasjonsskjema som må utfylles samt ber vi om at tilstrekkelig antall bilder av feilen eller mangelen blir sendt til oss.
Når kravet nevnt over er oppfylt kommer vi til å vurdere om din reklamasjon er gyldig og presentere den beste mulige løsningen for din reklamasjon. Det kan blant annet være: hel eller delvis refusjon, gavekort, at feilen blir fikset av selger eller bytte til samme eller lignende vare.
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen eller selgeren ta kontakt med Forbrukerrådet for videre mekling mellom partene.
Vårt mål i Revola er at alle våre kunder skal være fornøyde med kjøp gjort hos oss. Dersom du har en henvendelse som ikke nødvendigvis er reklamasjon, ikke nøl med å ta kontakt med vår kundeservice.